niedziela, 5 sierpnia 2012

Pory Roku ^^

Hii ♥

Jak wiecie są wakacje , a ja jestem z kuzynką i za bardzo nie mam czasu aby dodawać posty , postaram się znaleźć czas , ale nic nie obiecuję . Na pewno sytuacja poprawi się . 

Potwierdziło się wyjście dodatku Cztery Pory Roku ! Na pewno wszyscy cieszą się tak jak ja , ten dodatek chyba będzie jednym z najlepszych . Tak mi się wydaję . Obejrzyjcie zwiastun ;
I co myślicie ? Bo ja już nie mogę doczekać się premiery . W końcu będzie tyle możliwości ! Podobno mają być festyny , święta takie jak Halloween , zresztą widać na zwiastunie dynie : D . 
A twój Sim jaką pogodę będzie lubił najbardziej ? Wiosna , Lato , Jesień a może Zima ? 

Zanim zakończę ten post dodam dla was jeszcze parę odcinków serialu dotyk : )


No to koniec pierwszego sezonu ! Jutro dodam już odcinki 2 sezony Bay ! :D


2 komentarze: