środa, 21 sierpnia 2013

Koniec lenistwa!

Czeeeeeeść :*
Witam was po przerwie wakacyjnej na blogu. Nie można tego wręcz nazwać inaczej. No chyba, że lenistwo i korzystanie z uroków wakacji. Wiem, że pewnie was zawiodłam. Postaram się to wynagrodzić w roku szkolnym i przez tą końcówkę wakacji. A właśnie jak tam, jesteście przygotowani do szkoły? Osobiście to bym chciała tak jeszcze z miesiąc wakacji :p.
Zmieniam teraz całkowicie temat. Miałam reinstalacje kompa. Całkowitą. Niestety nikt mnie o tym nie poinformował i nie mogłam skopiować nawet savesa z Jeansami. Było już za późno jak się dowiedziałam. Strasznie mi przykro, że nie uratowałam sytuacji. Więc teraz mam pytanie do was. Wolicie abym odtworzyła Jeansów czy zrobiła nową rodzinkę?
<PS. Każdy akapit to teoretycznie inny temat>. No to teraz coś o The Sims 4. Ja osobiście nie mam zbyt dużo informacji na ten temat, ale pojawił się już zwiastun i "pokaz" z rozgrywki. Mamy o wiele więcej możliwości jeśli chodzi o tworzenie simów, domów. Ogólnie to będzie wszystkiego więcej. Bynajmniej na to wygląda, ale ta grafika to jest masakra. Jedyne co mi się nie podoba. Znaczy grafika otoczenia może być, ale grafika simów mi się nie podoba. Z resztą sami oceńcie.
Nie zapomnijcie też o jutrzejszej konferencji, która zacznie się <o dziwo> o godzinie 17 naszego czasu. Ma być o nowym dodatku i TS4. Pewnie o akcesoriach też coś będzie.
Teraz tak parę informacji odnośnie bloga i planów. Poniżej znajdziecie listę planów na bloga, ale wcześniej chciałabym sprawdzić obecność na blogu. To znaczy chciałabym, aby wszyscy, którzy dołączyli się do obserwatorów i wiernie czytają lub starają się czytać posty zostawili komentarz pod właśnie tym postem. I nie chodzi mi tu o wyłudzanie komentarzy o nie. Chodzi mi o to, że trochę obserwatorów się nazbierało <i dziękuję wam za to>, ale nie wiem czy ci którzy dołączyli czytają ten blog w ogóle. Może być nawet jedna kropeczka, ale chciałabym wiedzieć kto jest, a kto nie. Dobra to teraz przejdę do planów :)
  • Konkurs
  • Jakaś rodzinka
  • Powrót SN
  • Możliwe, że powrót "Przeszukiwania Świata Sims"
  • Zmiany szablonu
  • Odnowienie projektu z dodatkami *
  • Może powrót do TS2.
  • Udostępnianie teledysków
To chyba na tyle z tymi planami. Pewnie coś mi jeszcze wpadnie do głowy. Po tym jak się rozpisałam już się z wami żegnam, więc BAY ;*
POGRYWAJ Z ŻYCIEM!

11 komentarzy:

  1. chcesz kropeczke? masz kropeczke: . XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś <3
    Tęskniłem za Tobą :)
    Czekam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O nareszcie jesteś *-* Tęskniliśmy ;3 Ja czekam na konkurs ^^ I zgadzam się z tobą co TS4. Ogólnie super ale ta grafika noo... nie postarali się! ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się tam the sims 4 podoba , tylko te włosy simów są do kitu ...
    Tak poza tym fajnego masz bloga ;) Podoba mi się jego wygląd ;) Będę wpadała częściej na niego.
    A to mój blog : http://graphics-by-ayesha.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, ze jesteś. ^-^ Szkoda Jeansów, ale jestem za tym, abyś stworzyła nową rodzinkę, a nie ich kopię <3 Ciekawie brzmi powrót do TS2 (moja przyjaciółka by się ucieszyła xD).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się już doczekać the sims 4! Tylko jakoś simowie mi się nie podobają.

    http://loveworldthesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie! :D U mnie też sporo zmian na blogu, tyle rzeczy skasowałem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po nadrabiam sobie posty ^^
    Cudownie, że znów jesteś <3

    OdpowiedzUsuń