sobota, 9 listopada 2013

Mroczne Dusze

Cześć :*
Jak wam minął ten tydzień? Mam nadzieję, że wszystkim się udał :)

Przepraszam za moją nieobecność, ale biorę się do roboty i notka na 100% będzie chociaż raz w tygodniu. Postaram się pisać jak najczęściej, ale jak wiecie szkoła, dom itd.
Niektóre osoby pod tym postem napisały, że czekają na mój oficjalny powrót. Tak więc oznajmiam, że OFICJALNIE WRÓCIŁAM. 
Dobra koniec gadania, zapraszam was na powitanie postaci, z serii Mroczne Dusze. Nie wiem czemu taki tytuł, bo w tej rodzince nie ma nic mrocznego :p
Poznajcie Caroline Lewis. Jest ona fanką botów i wilkołakiem, lubi polowania w pojedynkę i majsterkowanie. 
Tutaj za to mamy Melanie, która jest czarownicą. Ciekawi ją alchemia i trochę mniej gotowanie. 
I na końcu ostatnia z dziewczyn Zuza. Na załączonym obrazku widać, że jest wampirem. Zuza uwielbia sport, ale ćwiczy też logikę.
Dodam jeszcze, że dziewczyny zamieszkują Moonlight Falls.
 Pełnia :3
 Niestety nie udało jej się zapanować nad kamieniem pogodowym.
 DOWAL MU ZUZA DOWAL!
 Moja czarownica <3
 Caroline wygrała zawody w jedzeniu hot-dogów! :D
 Melanie zaraz za nią zdobyła drugie miejsce
 Powiększenie stada
 Coś im nie wyszło
 One chodziły jak bliźniaczki ;o
 To był sprawiedliwy mecz 0-10 dla przeciwniczki xd
Przyjaźń z kosmitą c: 
 Żegnaj!
 Nie mogę z tej jej miny hahaha
 Poszerzamy wiedzę :)
 Tak słodko śpi <3
 Hymn jakby to rozegrać? 
 Podróż przez Lamę....
 .... i jej skutki -.-
 Mmm gofry :3
 Takie ambitne to zdjęcie xd
 Popisy na miotle.
 hahaha te jej miny xd
 Opalanie zaliczone
 "Już prawie się nie przewraca... prawie"
 Łowy!
 :)
 Wyruszamy w przyszłość!
 Pierwsza próba z plecakiem rakietowym 
 zakończona utknięciem w suficie, o ile to można nazwać sufitem xd
 Caroline poznała plumbota! Niestety nie polubili się.
 Nowoczesność musi być :D
A oto widoki z pięknego Oasis Landing 
 Caroline chciała zmienić styl na taki o jakim zawsze marzyła.
 Biedaczek :c
Ona doskonale odnajduje się w przyszłości! :D 
 Eliksiry panny Lewis
 Zasłużony relaks 
 Mówiłam, że ten robot jej nie polubił :/
W poszukiwaniu potomków 
 Kolejny widoczek
 Zuza uwielbia swoich potomków! Wszyscy są dla niej mili, doskonale się z nimi dogaduje po prostu cudownie, nawet pozwolili jej zostać na noc :)
 Ciacho 
 Nawet książki są nowoczesne ;o
To była wspaniała przygoda, której dziewczyny na długo nie zapomną i na pewno tu jeszcze wrócą, ale teraz pora już wracać do domu.
_____________

I jak? Może być? Mam nadzieję, że dziewczyny wam się spodobały, bo zostaną z nami na dłużej :)
Bay ;*

POGRYWAJ Z ŻYCIEM!

7 komentarzy:

  1. Jeeej ♥♥♥ Cieszę się *o* Najbardziej podobało mi się ujęcie z piłką. Świetna notka i czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, podoba mi sie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wróciłaś!! Widzę, że nie tylko ja pogrywam sobie skokiem w przyszłość :D Bardzo polubiłam Caroline jest świetna. I na dobrą sprawę jest w nich coś mrocznego chociażby sam fakt, ze nie są zwykłymi simami? :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2Cud... rozumiesz mnie?? To cud że wróciłaś! Dziewczyny są boskiee, tak w ogóle jaki ma kolor włosów ma Zuza? Bo nie mogę sama tego określić. No wiem że dziwne pytanie. Uwielbiam skok w przyszłość, jeszcze go nie mam. Ale i tak widziałam na filmikach że jest boskii!

    OdpowiedzUsuń
  5. To super, że wracasz <3
    Jak zawsze masz śliczne simki w rodzinie *-* I świetne widoki miasta <3 Kurcze wszyscy już mają Skok w przyszłośc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem jak tu wchodzę to coś się zmienia :) Wiszę miks dodatków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń