niedziela, 19 stycznia 2014

Całkowita przemiana :)

Cześć :*
Jak widzicie na blogu zawitał nowy wygląd! Lecz oprócz tego, zmieniłam także nazwę bloga z "Simka, Simsiara, a jak inaczej? ♥" na "Love, Like Sims!", uznałam, że tamta nazwa była dziecinna, ogólnie na początku ten blog to była dziecinada. No cóż, ogólnie zmieniłam także nazwę użytkownika z "Simsiara" na "Ola ~", oraz zmieniłam zdjęcie profilowe. Wprowadziłam także nowy układ i wyrzuciłam opcję obserwowania przez e-mail. Zdjęcia z nagłówka i profilowego, to zdjęcia z najnowszej sesji z Appaloosa Plains, którą znajdziecie poniżej. Tym razem raz używałam pose playera, a raz nie + niektóre zdjęcia mają po prostu dwie wersje zbiżeń ;)

PS. Zmieniłam dziewczyną stroje na takie dopasowane do podróży, ponieważ mam zamiar zrealizować pomysł Simowej Simki, dzięki za propozycje :D


















______________________
Jak wam się podobają zdjęcia? Podoba wam się nowy wygląd?
Bay :*
POGRYWAJ Z ŻYCIEM!
PPS. ZMIANA WYGLĄDU NIE ODNOSIŁA SIĘ DO OSTATNIEJ NOTKI ;)

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, dzięki, że spełnisz prośbę :)
    PS. Wygląd bloga też fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuper szablon *-* suuuuuuuper sesja *-* suuuuper wszystko *_____*
    shiny-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zmiany. Twój blog teraz urzekł mnie niesamowicie, mimo że od dawna był jednym z ulubionych. ^-^ Ta sesja jest cudowna! Taka delikatna, romantyczna... ciepła. Bardzo mi się podoba! Tak trzymaj :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał cudowne ♥ A piąte zdjęcie jest po prostu genialne! :P No i ten szablon *-* Najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. No no noo! Nowy wygląd bloga śliczny :P Ładne ujęcia, czekam na następny post *p*

    OdpowiedzUsuń