poniedziałek, 3 grudnia 2012

CO TO MA ZNACZYĆ?

CZEŚĆ.
WŁAŚNIE JESTEM BARDZO ZŁA . Was to może nie dotyczy , ale mną ruszyło . Właśnie wyczytałam , że zamykacie blogi , zawieszacie . Czyli powtórka z rozrywki . Trudno wasza sprawa .

Blog jest o simsach więc nie mogę się rozczulać . Dzisiaj coś o "randkach online" . Jeżeli jesteście zamożni to radzę usunąć konto przy pomocy komputera , inaczej wasza skrzynka może być wypełniona ;p . Randki online są dostępne wraz z dodatkiem Cztery Pory Roku. Informacje (o simie) , wiadomości i wszystkie inne interakcje związane z randkami online są zamieszczone na komputerze sima . Możemy : 
1. Sprawdzić wiadomości
2, Edytować profil
3. Usunąć profil
4. Przeglądać profile 
Ewentualnie założyć konto (w moim przypadku było ono założone automatycznie).
W profilu znajdują się informacje o :
1. Imię
2. Cechy
3. Ulubione
4. Znak zodiaku
5. Sylwetka
     a) szczupła/y
     b) wysportowana/y
     c) więcej do kochania
6. Zdjęcie sima po lewej stronie , informacje są po prawej .
W edycji profilu możemy jedynie zmienić typ sylwetki . Kobieta jak i mężczyzna mogą dostać wiadomości od płci przeciwnej jak i tej samej . Niestety nie piszę czy dana osoba jest z kimś w związku , czy też nie .Wiadomość możemy wyrzucić , lub przyjąć . Jeżeli przyjmiemy , to dana osoba będzie dodana do naszych znajomych . To na tyle , ale mam też pytanko . Czy wiedzieliście , że do podstawy simsów wyszedł dodatek "Randka" ? :D
Bay ;*
POGRYWAJ Z RANDEVU ! 

5 komentarzy:

  1. mogłabyś dać jakiś screen może... ale poza tym, to ciekawie, ciekawie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. a i właśnie. u mnie nowa notka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam , niestety na razie mam przerwę w graniu i nie miałam jak zrobić screenu .

    OdpowiedzUsuń
  4. CPR wymiatają, ale niestety nie ma w nich choinki i innych ozdób świątecznych, no ale pocieszające są lampki na dom :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz , w EA zawsze muszą coś sknocić , ale np . w Sims 2 znowu nie ma świąt w czterech porach roku :)

    OdpowiedzUsuń