środa, 13 lutego 2013

Aktualizacja

Cześć ;3
Dzisiaj o aktualizacji zawartości store ;)
Od razu konkrety. Co przynosi aktualizacja?


Niniejsza aktualizacja Store zawiera następujące zmiany:
  • Zaktualizowano odpowiednie ubrania, które można wybierać jako stroje wierzchnie w grze z The Sims™ 3 Cztery pory roku.
  • Wyłączono losowy wybór niektórych elementów ubrań, aby Simowie nie używali ich, dopóki nie dostaną takiego bezpośredniego polecenia.
  • Usunięto błąd, który powodował, że użytkownicy nie widzieli kawałka tortu „Żyli Długo i z Lukrem” w Monte Vista
  • Usunięto błąd, który powodował, że użytkownicy nie mogli znaleźć kilku materiałów z aplikacji Stwórz Sima, w tym fryzury „La Dolce Vita” oraz kapelusza toskańskiego z Monte Vista.

Źródło: NewsSims

Bay ;*
POGRYWAJ Z NAPRAWIANIEM BŁĘDÓW!

Wszystkim wam życzę wspaniałych walentynek! Romantycznych, lub simsowych, a może z przyjaciółmi? W każdym bądź razie udanego i miłego dnia Walentynek :*
Skromna i niezbyt kreatywna, ale jest :)

6 komentarzy:

  1. Cuuudooo :)
    Trochę mała czcionka i musiałem pójsc po okulary xd

    Nawzajem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :), miałam poprawić tą czcionkę, ale zapomniałam oczywiście -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie z tymi walentynkami :) Chociaż ja swojej drugiej połówki na razie nie odnalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :) nie przejmuj się ja też nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Świetnie, że dodałaś ta informację.. Ja niestety nawet nie miałam jak zrobić posta o tym :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie NewsSims, to pewnie bym nie dodała tej informacji. Widzisz jakie to skomplikowane xd.

    OdpowiedzUsuń