sobota, 2 lutego 2013

Szalona głupota ;p

Hej :*
Moja głupota nie widzi końca xD
Okazało się, że w kodzie nie ma żadnego błędu. Po prostu w jednym z miejsc na wpisanie kodu trzeba było wpisać FVN, ja byłam przekonana, że trzeba wpisać FUN. Co oznacza zabawa po polsku. Dzisiaj jak patrzałam na ten kod, to zobaczyłam gdzie ja zrobiłam błąd. Tak więc idę grać :D.
Przy okazji program startu gry The Sims 3 zmienił się :>
A na thesims3.com pojawiła się informacja o Aurora Skies ;)

:>

Bay ;*
POGRYWAJ Z SIMSAMI :*

4 komentarze:

  1. Tak miałaś rację :D
    Ale Wojtek też pomógł ponieważ gdy już miałam pisać do centrum pomocy to pomyślałam "a spróbuję jeszcze raz", mój błąd, dziękuję wam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko blog. ^^ Będę wpadać :D
    Obserwuję i liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki i odwzajemnię się :>

    OdpowiedzUsuń