niedziela, 22 lipca 2012

Luksusowy wypoczynek

Dzień Dobry ? ^^

Wczoraj nie dodałam notki o luksusowym wypoczynku , dziś postanowiłam napisać o dwóch dodatkach ; Luksusowy Wypoczynek i Zostań Gwiazdą !

Luksusowy wypoczynek , czy coś więcej ? 
Te akcesoria opierają się głównie na sypialni i łazience . Dużo jest nowych pidżam dla dziewczyn , choć mniej dla chłopaków to fajne ; ) . 
Jak widzicie jest dużo nowych pidżam ^^ , na pewno znajdziesz coś dla siebie ! Z tymi akcesoriami możesz urządzić i sypialnię i łazienkę , mi ten zestaw przypadł do gustu . Tylko do tych co liczyli na pralkę , nowych rzeczy związanych z praniem nie ma ; ) .
I jak ? Fajnee ! ♥ Mnie tam się bardzo podoba a tobie ?
Mam nadzieję , że też . Szczerze mówiąc nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć ; D . Może tak : Kogo interesują te akcesoria niech kupują bo warto ! To na tyle z tej notki .





3 komentarze:

  1. Osobiście to ja lubię luksusowy wypoczynek bo sa ładne meble ;) Wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń