piątek, 20 lipca 2012

Zwierzaki ^^

Hey ! 

Zastanawialiście się jak to jest mieć Zwierzaki ?

Ja wiem ! Nie chodzi tylko o te pociechy które widujemy codziennie <choć nie wszyscy ; ) > ,ale też o te które widujemy w Sims 3 Zwierzaki !
To jest wspaniały dodatek , który daje kolejną symulację życia serii The Sims . Ja szczerze mówiąc nie mogłam się doczekać kiedy wyjdzie taki dodatek odkąd zaczęłam mieć The Sims 3 , No bo kto nie chciałby mieć uroczego kotka , pieska czy nawet konia ? 

Wspaniałe właśnie jest to , że pomyśleli o koniach ! Od teraz każdy kto ma ten dodatek może cieszyć się nawet koniem !
Wzroki was nie mylą , a ja nie zwariowałam ! To koniki ^^ .
Choć ten dodatek nie dominuje tylko końmi , ubrań też nie mało : P . 
A co do zwierzątek domowych , też ich nie mało ! Możesz mieć ; jaszczurkę , żółwia , węża , szczura wiewiórkę i nie tylko ! Obejrzyjcie zwiastun , mi się spodobał :

Od razu wiedziałam , że to coś dla mnie ; D , chociaż mam owczarka , który im w tej części w ogóle nie wyszedł ! To był dla mnie szok , ale może w Sims 4 uda im się naprawić szkody : P . Za to niektóre z tych zwierząt są na prawdę słodkie ^^ , Mam nadzieję , że i wam ten dodatek przypadnie do gustu , no bo co zrobić kiedy mała pociecha puka do twych Simowych drzwi ? Chyba nie odmówisz gdy przyniesie ci jeszcze kolegów i nowe rzeczy ? Skorzystaj .
Wierny przyjaciel , wspaniały obrońca , ukochany łowca ?
A twój zwierzak jaki będzie ? 
Bay ^^

  


3 komentarze: