sobota, 23 czerwca 2012

Nowoczesny Apartament

Dzisiaj , Nowoczesny Apartament !

Są to pierwsze akcesoria do Sims 3 .

Pakiet akcesori Nowoczesny Apartament zawiera , Bardzo nowoczesne rzeczy do sypialni , pokoju dziennego oraz łazienki . Każda z rzeczy jest bardzo fajna moim zdaniem i polecam ten dodatek . Łóżko , biurko itp . są trochę podświetlone . Światła świecą na niebieski kolor , ja sobie zawsze zmieniam na biały bo lepiej to wygląda . 
Znaczek : )
 Tu gra się ładuje : )
A to okładka . 
Ja miałam taki pakiet urodzinowy " 10 lat The Sims "i otrzymałam łóżko vibromantic , czy coś takiego . Łóżko było tak jakby w kształcie serduszka .
Jeżeli masz ochotę na nowoczesny wystrój domu to akcesoria dla Ciebie ! Mi bardzo spodobał się jeden strój dla chłopaków i fryzura dla dziewczyn . Była to fryzura - rozpuszczone włosy do ramion z grzywką . Strój dla chłopaków to długie spodnie i ala ' bluza krzywo zapięta , bardzo fajnie to wygląda . O ile dobrze pamiętam dla chłopaków też jest nowa fryzura . Są dwie nowe konsole i ogólnie rzeczy nowoczesne do pokoju dziennego i sypialni . 

Powyżej zwiastun ; ) 
To na tyle ! Bayoo ! ♥
Pogrywaj z życiem !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz