środa, 20 czerwca 2012

Hejka ! Jest godzina 12:03 . 

Mam nadzieję , że macie czas aby grać w Sims 1 , 2 , 3 . Zastanawiałam się czy nie kupić zwykłego The Sims , myślę , że może być równie ciekawie jak w innych częściach . 
To są okładki The Sims . 
 EA cały czas rozwija realistyczność , grafikę , meble , ubrania itd , serii The Sims .
Dużo udało im się osiągnąć , zrobili The Sims , The Sims 2 , The Sims 3 i podobno planują coś o The Sims 4 , na jednej stronie czytałam , że już rejestrują stronę pod adres zastrzeżony . 
Zobaczcie jak wiele się zmieniło :
Jest to zwiastun The Sims , niestety nie polski : C
Też Angielski : C
To Polskie : )

Sorka za to , że są angielskie zwiastuny . Chyba to mały problem , bo w sumie ważne , że jest .
Chciałabym wam polecić dwa blogi , jeśli mój wam nie wystarcza ; )


Są to fajne blogi , ja tam nie wiem jak oni robią te niektóre rzeczy więc prowadzę bloga bez ulepszeń . Trudno się mówi ! ☺☻

Na dzisiaj to tyle z tego tematu Bay ! ♥

3 komentarze:

  1. haha! dzięki! :* wez kliknij projekt, uklad dodaj gadzat i dodaj aby mozna bylo cie dodac do obserwatorów to bd wpadac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow nie wiedziałam nawet że do 1 jest zwiastun :o

    OdpowiedzUsuń