wtorek, 12 czerwca 2012

Hejoo ! 

Dzisiaj 12 . 06 2012 r . 

No i dzisiaj mecz euro Polska - Rosja
W tym miesiącu w simsach przydały by się oficjalne stroje uczestników UEFA EURO 2012 .

Choć nie wszyscy jarają się euro to nie znaczy że od razu muszą nienawidzić .
Mogą oglądać , ale nie przejmować się wynikiem i już ; )

Wiecie ostatnio zrobiłam Simkę o imieniu Kinga . Szczerze mówiąc dawno nie robiłam jednej Simki . Wracając , zrobiłam jej domek w  Starlight Shores . Mały domek . Po paru dniach mieszkania poznała chłopaka , przerobiłam go trochę : )
dzisiaj są parą . Jednak nie za często się widują niestety . Później tą samą Simkę umieściłam w Bridgeport . Tam zamieszkałam w bloku na 19 piętrze . Mieszkanko było piętrowe . W klubie " Kujon " poznałam chłopaka , też go trochę przerobiłam , dzisiaj są parą . Po tym dniu trafiłam na taką jedną ulicę , były tam 2 śliczne pieski . Mama Likia i jej synek Kiler , po upływie czasów zabawy dodałam je do mojej rodziny . Wtedy blok wydał się za mały więc zaczęłam się budować , właśnie kończę . 
To tyle na dzisiaj , POLSKA BIAŁO CZERWONI !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz