poniedziałek, 18 czerwca 2012

Witam Szlachty ^^

Kiedyś mówiłam o mojej Simce Kindze , wiem , że pewnie was to nie interesuje , ale jej życie powodzi się dobrze !

Jedno mnie bardzo nie zadowala , to to , że MÓJ CHŁOPAK MNIE OLEWA . Zastanawiam się czy z nim nie zerwać . Adoptowałam trzeciego psa zrobiłam go na podobiznę tamtych , wabi się Kim i jest psem <bo mogła być suczka> . Nie wiem , ale może moja Simka zajdzie w ciąże . Bliźniaki chłopiec i dziewczynka . 
Nie wiesz jak to zrobić ? Ja wiem ! <choć wcześniej tak nie robiłam to podobno się spawdza >
Musisz z szczęścia życiowego kupić wzmocniona płodność potem wiesz co . Jak pokaże się brzuszek to jedz dużo arbuzów aby mieć dziewczynkę / ki , żeby chłopca / ców dużo jabłek . Jeśli chcesz mieć to i to jedz tyle samo jabłek i arbuzów .

Zdjęcia Kingi :

 Tatuaż
 Występ <piosenkarka>
Z papużką 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz