niedziela, 17 marca 2013

129.

Hej :*
Dzisiaj mam dla was duuuużo zdjęć Jeansów, bo aż 129 ;p. Jeśli macie ochotę i czas, to zapraszam to oglądania, a jeśli nie, to nie wiem co xd.
Wcześniej nie dodałam foci z tortami, to macie teraz :D
 Lama przyniosła powitanie ;p
To test :)
 To na studia <3
Wzruszające pożegnanie, takie, że aż stoją i nic nie robią xd
Moje seksiaki <3
Witamy w akademiku! :D
Ocena tego kwiatka to może 5? Nie no nie mogę się zdecydować!
Powitanie uniwersyteckie :>
Pierwszy dzień a on już na imprezie ;p 
Nie ta kolejność, ale cicho ;d
Niebiesko mi <3
To się nazywa krejzi pierwszy dzień :p
Przygniecenie (1)
Pilni uczniowie xd
 mural w budynku zawsze spoko ._.
I skończony... Jaki twórczy ;d
Następne malowanie. 
Ach te wykłady i jeszcze to, że nikt cię nie słucha xd
 Jay poznał fajną koleżankę :)
Więc z fioletowo-włosom trzeba zerwać.
 I od razu do tamtej, ale coś czuję, że z tą zostanie na dłużej :). Nazywa się Alison Kramer.
Krótko pisząc zajęcia :>
Przygniecenie (2)
Romantycznie *o*
 To jest kącik współlokatorki Julietty. Tak wiem, jestem bardzo hojna. Tyle, że w ostatniej chwili pomyślałam, że fajnie by było z kimś mieszkać ;p.
Rozmowy r rodzinką ^^
Zachowali skłonność do wspólnych posiłków po Joe'm i Jane :D
 Ruch to zdrowie :>
Nie wiem po co zrobiłam tą fotkę, ale sobie jest c;
 WTF?
Le Zośka.
 Ach te rysunki c;
 KOMIKS!
 Po co uważać, skoro można przespać? Żart, po chwili się obudził ;p
Lama, którą wstawiłam wcześniej :)
 Mówiłam c:
Julietta ma w tym czasie zajęcia na powietrzu :D
 Przygniecenie (3)
To też już wstawiałam xd
 ZPALIŁA GOFERY :C
Chyba sobie odpuściła i może to lepiej :3
Malowanie :)
 A może frytki do tego?
 Le taniec z całkiem normalnie ubraną dziewczyną, ale Jay postanowił zostać z Alison <3
Za to Julietta nie ma jeszcze chłopaka :D 
Musiałam to zrobić! :P
 Mural Jay'a ;3
Normalka...
Przygniecenie (4)
Le protest, LE WYGRANY ♥
 Co z tego związku wyniknie? :D
 Alison po przemianie :D
Przygniecenie (5)
 Alison i Julietta w tle ;p
 W samochodzie ;o
Pocałunki :*
Przygniecenie (6)
Szkieletowo xd
Bardzo ciekawy ten wykład...
Zerwanie.
Po zainstalowaniu pór roku trzeba zmienić stylówkę na letnią :D
 Jay gra SimCity :D
A Julietta wiwatuje szkole ze Skipem o ile dobrze pamiętam imię.
Ale z niej wygibas xd
Soczek <:
 Nie ma to jak krzyczenie komuś prosto w twarz :D
Koleś wszedł w kadr ;o 
Lepiej :D
Po udanym teście końcowym trzeba się odstresować :)
Nie ma to jak gadanie z byłym po egzaminach.
Renault wygląda dobrze nawet w deszczu ;p
Ćwiczenia przede wszystkim c; 
Znowu nie wiem po co zrobiłam to zdjęcie xp.
Przygniecenie, wersja Jay.
Przygniecenie (7)
Alison <3
Nawiedzone łóżka....
Perfekcyjna pani domu, wersja Julietta na uniwersytecie.
Mięśniak ♥o♥
Przygniecenie (8)
Tak wyglądają pokoje Julietty i Jay'a po opróżnieniu....
Ostatnie uniwersyteckie jedzenie.
Pożegnanie :c
I powrót do domu c;
Będę tęsknić! Kiedyś jeszcze tu wrócę! Tylko może Cherry i Chanel, ale wrócę!
Pierwsze zdjęcie w Sunset Valley :>
Nie przypomina wam czegoś ta chatka?
Dom, słodki dom...
Rodzinne śniadanko, ale kogoś brakuje :D
Moich dwóch śpiochów <3
Chanel już myśli o urodzinkach ;p

No to trochę czasu zajęło mi dodanie tych wszystkich zdjęć, ale myślę, że działo się dużo, bo na początku dopiero co Jay i Julietta wyjeżdżali, a na końcu są już w domku :3.
Nie wiem co pojawi się w kolejnej notce, ale wiem, że dzisiaj już następnej nie będzie ;p.
Jak weszłam w przeglądanie to niby jest 126 scrennów, a nie 129 :c
Bay ;*
POGRYWAJ Z ŻYCIEM!

22 komentarze:

  1. Wow. Świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeejuuu <33 Ile zdjęć i te wszystkie przygniecenia hahaha, biedaki. Jay ma niezłą kobitkę ^-^
    + pozwoliłam sobie dodać twój blog do linków
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się ich nazbierało, te przygniecenia to głównie Julietta, ale ma to po tatusiu, który wiecznie upada przy otwieraniu szafy ;p
      Bardzo mi miło! :)
      A ja nawet nie wiedziałam, że ty też prowadzisz bloga xd odwdzięczę się :3

      Usuń
    2. Jakoś mnie tak wzięło na założenie ;)
      Ahh ta cecha niezdary :D

      Usuń
    3. To dobrze, bo twój blog jest świetny :D
      Najlepsze jest to, że oni właśnie nie mają tej cechy! hahahha

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah dużo tego ale fajne, a zdjęcia świetne :* hah dużo razy ich łużko przygniotło xD biedaki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że dużo ich, cieszę się, że się podobają ^^.
      Łóżko się pisze ;)

      Usuń
  5. Dużo :D Ale fajne zdjęcia :DD
    <3
    Chciałam bym, znów zacząć grać w 3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :D
    Wciągniesz się w wir simsowania xd ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Gram od czasu do czasu :)
    Hymn, nie wiem czy to dobry pomysł, bo jak się rozpiszę to będzie masakra nie wykonalna w simsach xd ale zobaczę co da się zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoim zdaniem jaki lepszy dodatek ? :)
    1.Po zmroku czy Nie z tego świata ?
    2. Zostań gwiazdą czy Zwierzaki ?

    dlaczego wolisz np. 3 od 2 ? Moim zdaniem w 2 są lepsi ludzie, ale w 3 więcej możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem ocenić, który lepszy. Moim zdaniem każdy ma w sobie "to coś" co uwodzi, że tak się wyrażę. To samo zdanie mam o TS3 i TS2, to są dwie różne części, dwie różne opcje i dwa różne światy. Zależy też co ty lubisz jeśli chodzi o to co lepsze. Bo w Po zmroku możesz się uczyć przygotowywać drinki, zasmakować nocnych imprez, mieszkania w blokach i są świetne nowe rzeczy :>. W Nie z tego świata możesz grać istotą nadnaturalną, grać w mrocznej okolicy, obserwować fazy księżyca i również są świetne rzeczy ;). W zostań gwiazdą są świetne kariery (nazwane profesjami), można je obserwować, również są świetne rzeczy i nowe miasto, które mi się podoba. Zwierzaki jak sama nazwa wskazuje dodaje zwierzaki, a w tym konie :), wprowadza miasto inne od reszty, bo jest to taka moim zdaniem spokojna wieś, oraz powtórka z rozrywki czyli świetne nowe rzeczy. To zależy od tego co kto lubi, ale zawsze jest coś co mnie urzeknie ;)

      Usuń
  9. Jej, świetne :)

    Polecasz Studenckie życie? Nie wiem właśnie czy kupić to, czy Nie z tego świata. Co lepsze?

    + dodaję cię do polecanych w linkach u mnie :)

    http://simsetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :)
    Tak jak wyraziłam się wyżej nie mam porównania co lepsze, bo to dwa inne światy. Studenckie Życie bardzo polecam uważam, że świetne. Nie z tego świata też ma swoje uroki, np. świetne rzeczy i to, że można grać nadludzkimi postaciami. Jednak przeraża mnie to miasto ;p
    Znowu dziękuję i odwdzięczę się :3

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym czasie w którym oglądałam zdjęcia, odrobiłabym polaka :D Ale ... warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha :D
    Cieszę się, że przynajmniej się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń