sobota, 16 marca 2013

Poznajmy się bliżej ;p

Cześć!
Dzisiaj troszeczkę informacji na temat rodziny Martens :).
Od razu powiem, że Diana to tak na prawdę Dina, bo zapomniałam jej imienia ;p.
I zmieniłam odrobinkę Paulę, czyli teraz Paulinę, bo Paulina mi bardziej do niej pasowało :3.
Nowy wygląd Pauliny
Jak mówiłam tylko odrobinkę ;)
Co się zmieniło? Fryzura oraz spódniczka zamieniona na spodenki.
Dobra to teraz coś o ich wewnętrznej stronie.
 Dina Martens, młoda dorosła. Studiuje technologię.
 Paulina Martens, młoda dorosła. Studiuje biznes. 
 Nathalie Martens, młoda dorosła. Studiuje sztuki piękna.
Rosalie Martens, młoda dorosła. Studiuje wychowanie fizyczne.
Tak wiem, że bardzo dużo się dowiedzieliście xd.
Mam jeszcze dla was zdjęcie dziewczyny, która mieszka ze mną w akademiku, ale po ukończeniu studiów już ja się postaram, aby należała do Martensów <3.
Ma na imię Alesa (tak miała od razu, zapomniałam zmienić), ale ja mówię na nią Azalka :D.
No to na tyle, Bay :* 
POGRYWAJ Z ŻYCIEM!

4 komentarze: