piątek, 22 marca 2013

Trzeba się wziąć.

Hej :*
W tym miesiącu bardzo marnie mi idzie dodawanie notek :<. Chciałabym to nadrobić. Jestem chora, więc jestem w domu co oznacza, że mam więcej wolnego czasu. Co na dzisiaj? Ten post jest taki też informacyjny, ale jeśli dzisiaj pogram, to dodam jeszcze Jeansów. W ten weekend pojawią się dwa razy dlatego, że chciałabym dobić do 10 części. Martensy też się pojawią, SimCity się pojawi. Może jakieś teledyski. Może przedpremierowy projekt domu? :)

Jeśli ktoś śledzi zakładkę "Rodziny :3" to została ona dzisiaj zaktualizowana. Martensy też są tam umieszczone, więc macie pewność, że będą się pojawiać. No to już na tyle co chciałam wam przekazać :). Chociaż jest jeszcze coś. Możliwe, że wyślę Martensy na giełdę wymiany, jeśli sobie życzycie to Jeansy też :>.
Bay ;*
POGRYWAJ Z ŻYCIEM!

4 komentarze: