środa, 16 stycznia 2013

Informacja.

Hej ;*
Chcę was poinformować, że nie będzie notek od tej soboty do przyszłej :>. Jadę na obóz i możliwe, że wrócę połamana :c. Nie jestem pewna, ale możliwe, że w niedzielę notka już się pojawi. 
Mam dla was 2 fotki z serii smakowitości urządzeń ze store :).
Oto przed wami "Paluszki cebulowe"
Smakowały ☺

<Ciekawe co im nie będzie smakować :D>

Dzisiaj z tego źródła dowiedziałam się, że na portalu "Twitter" odbędzie się zadawanie pytań na temat akcesorium The Sims 3 Szalone Lata 70,80 i 90 :>. O godzinie 19, w ten piątek. Wystarczy posiadać konto na portalu, aby móc zadać lub zadawać pytania ;).
Bay ;*
POGRYWAJ Z PYTANIAMI!

6 komentarzy:

  1. Mniam mniam. Szczerze przyznam, nie interesuje mnie ten dodatek :) Nie przepadam za takimi. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. hymn, zawsze jakieś nowości się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie to za chiny nie działa, ale co tam obejdę się bez tego :P
    Udanego obozu, nie połam się!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to :D
    Jak będę mieć 3 na pewno to zainstaluje ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię ^^
    Fajnego masz bloga ;)

    OdpowiedzUsuń