środa, 16 stycznia 2013

Wielkie dzięki kochani ♥

Cześć znowu! :*
Ten post jest o was! Gdyby nie wy i wasze obserwowanie nie miałabym teraz pół tysiąca wyświetleń ♥. To dla mnie szczególna notka, każdy kto chociaż raz, jeden jedyny tu wszedł ma moje podziękowania! Jak się okazuje ludzie nie tylko w Polsce czytają tego bloga, jest mi strasznie miło ;*

Z ostatniej chwili:


5, 012 wyświetleń     21 obserwatorów     161 postów :>
Bardzo się cieszę, że jesteście i obserwujecie, wiele to dla mnie znaczy ♥. W takim razie wstawiam teledyski  do oglądania i słuchania :>
(przypadkowy)

+ Poznajmy rodzinę gier The Sims 3 

Jeszcze ikonki, których ja nie używam, ale niektórzy z chęcią :). Są prześliczne, ale ja zostanę przy pogrywaniu :>
Thom :)
Duet :)
Inssy :)

To na tyle, Bay ;*
POGRYWAJ Z POGRYWANIEM! ♥

6 komentarzy: