niedziela, 6 stycznia 2013

Materiały specjalne i nuta ^^

Cześć! 
Co u was słychać? Jak to ja przepraszam, że się nie odzywam, po prostu ostatnio nie wiem o czym pisać. Jak mam pomysł to jestem poza domem i jak wracam i siadam przed kompem to już nie mam żadnego pomysłu. W simsy też ostatnio nie gram. Powoli zaczynam się zmieniać, co nie oznacza, że "wyrastam" z simsów. CO TO, TO NIE! W ostatnim czasie zaczęłam słuchać Ellie Goulding ;), jak macie fajne piosenki to możecie dać linka pod postem ;p. 
Nuta na dziś ^^
Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, bo dzisiaj niedziela i jutro do szkoły ;(. Dobrze, że już za niedługo ferie :D.
Teraz trochę simsowo, o materiałach specjalnych ze store ;)
Materiały dzielą się na cztery kategorie: Urządzenia, Magia, Meble oraz Rozrywka.
W urządzeniach znajdują się rzeczy przydatne w kuchni.
Kliknijcie w zdjęcie będzie widać o wiele lepiej ;p
Ja ostatnio dokonałam zakupu: Profesjonalna Maszynka do Lodów „Zlodowacenie” i Profesjonalna Głęboka Patelnia „Skwierczący Cud”.
Jak wspominałam dawno nie grałam, ale jak zrobię to co powinnam w simsach, to zrobię fotki i zobaczycie jak smakuje jedzenie z tych maszyn Dianie i Jamesowi ;p
Kolejną kategorią jest Magia, chyba nie muszę mówić co się w niej znajduje :D.
Magicznie ;d
Jak na razie w magii jest najmniej obiektów specjalnych, a może to dlatego, że jest dodatek "Nie z tego świata"? Zobaczymy w przyszłości ;p
Następnie zaglądam do mebli.
Jak się okazuje, w ofercie są dwie nowości.
Nowości dotyczą małych simów ;p
I na koniec ostatnią kategorią jest rozrywka, w której znajduje się najwięcej obiektów, z serii obiektów specjalnych ;)
Nie udało mi się uchwycić całości ;x
To na tyle, Bay ;*

5 komentarzy:

  1. Ciekawa notatka :)
    Jeśli chodzi o Ellie Goulding (czy jakoś tak xd) to kocham Lights <3 Inne jakoś mi tak nie szybko wpadają w ucho jak ta piosenka :) Możliwe że już dziś dam 1 Gameplay :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię Lights ♥
    O, ciekawie będzie jak dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie renderuję i będzie dziś wieczorem xd
    Troche sie denerwowałem dlatego tak cicho mówiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam średniowiecza więc chyba za bardzo udzielać się nie będę ;p ;c

    OdpowiedzUsuń