wtorek, 27 listopada 2012

Anitka *.*

Hej ;*
Mam nowy nabytek . Anita Bendler , dziewczyna której celem jest osiągnąć wszystkie umiejętności , no przynajmniej większość lub połowę . Oto ona .
Zwykła Simka , która ma wokół domu pełno drzew . Mieszka na małej parceli w Bridgeport . Jej cechy to : uwielbia upał , uwielbia zimno , odważna , ambitna oraz lubi psy . Cel w życiu "Doskonały umysł, doskonałe ciało" . Ulubione : jedzenie-ceviche , muzyka-elektroniczna zapomniałam o kolorze ;p . Znak zodiaku lew , a rasa ludzka ;d . Nie grałam nią długo , bo aż jeden simowy dzień . Nie wiem nawet czy mi się coś zapisało ;< . Mogę wam pokazać tylko jej fotki z tworzenia Sima .
Codzienny .
Wizytowe .
Pidżama .
Sportowe .
Kąpielowe .
Na dwór .

Nie myślcie , że piszę na darmo . Komuś mogą się podobać poszczególne ubrania lub fryzury więc napiszę wam co z jakiego dodatku ;> . Rodzai ubrań mam 6 , ale to przez dodatek Cztery Pory Roku , ci którzy nie mają tego dodatku mają 5 rodzai ;) . Przejdźmy dalej .
Codzienne > Fryzura - The Sims 3 , Bluzka- Nie z tego świata , Spódniczka- Nie z tego świata , Buty- The Sims 3 .
Wizytowe > Fryzura- Luksusowy wypoczynek , Sukienka- Po zmroku , Buty- Po zmroku , Okulary- The Sims 3 , Kolczyki- Zostań Gwiazdą <nie jestem pewna> , Bransoletka- Zostań Gwiazdą .
Pidżama > Fryzura- The Sims 3 , Bluzka- Po zmroku , Spodenki- Luksusowy wypoczynek , Łapcie- Zwierzaki , To coś na rękach- Pokolenia <chyba>.
Sportowe > Fryzura- Pokolenia , Ubranie- Miejskie życie , Buty- The Sims 3 .
Kąpielowe > Fryzura- Luksusowy wypoczynek , Stanik- Słodkie Niespodzianki Katy Perry , Spodenki- The Sims 3 , Buty- Cztery pory roku , Bransoletka- The Sims 3 .
Na dwór > Fryzura- The Sims 3 , Rajstopki- The Sims 3 , reszta Cztery pory roku. 

W tworzeniu Sima możesz zrobić wszystko według swojego gustu i swoich upodobań : ) .
Bay ;* 

POGRYWAJ Z SIMAMI !

4 komentarze:

  1. Super ;) Też tak chciałem zrobić ale zawsze kusi mnie książka umiejętności Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale z czym chciałeś zrobić tak samo ? bo nie za bardzo rozumiem ;p

      Usuń