środa, 21 listopada 2012

Deszczowo ;d

Cześć !
Jak wczoraj grałam oczywiście padał deszcz i była burza , ale zrobiłam fotkę , jeżeli ktoś jest zainteresowany tym dodatkiem i jeszcze go nie ma to bardzo polecam ; )
Może nie zbytnio widać tu deszcz , ale zapewniam , że jest .
Oprócz tego , mam jeszcze fotki Akity , która kupiła sobie pojazd kosmiczny i porwała Sima , później powiedziała mu , że to żart i sobie poszedł ;p .
Pojazd , w swojej osobie ;d

Ruszamy !
CO SIĘ DZIEJE ?!
I ten strach , bezcenne *u*

To tyle na dziś ! Przypominam o konkursie , a powiem wam , że nie mam jeszcze ani jednej fotki , mam nadzieję , że to dlatego bo staracie się nad zdjęciami ! Już czekam . Postanowiłam się zlitować i jeżeli nie będziecie mieli czasu 12 , to możecie do 13 grudnia . Jednak dzień po terminie (13) zdjęcia muszą być na prawdę dobre . Im wcześniej wyślecie tym lepiej dla was .
http://likesimsiara.blogspot.com/2012/11/may-konkurs.html

Bay ;*

6 komentarzy:

  1. Ja nie wiem czy wyślę ;/
    Więc mój udział stoi pod znakiem zapytania ;//

    A jak spotkałaś kosmitów ;> ?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkałam kosmitów tylko kupiłam sobie statek kosmiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. kody ;)
      Najpierw testingcheatsenabled true
      a później buydebug on ;)

      Usuń