niedziela, 25 listopada 2012

Zawieszenia .

Hej !
Jestem chora ;( , w poniedziałek nie idę do szkoły więc możecie spodziewać się notatki . Postanowiłam zawiesić piątkowe "Przeszukiwanie Świata Sims" , ponieważ nie pamiętam o tym i tak piszę notki o czymś innym . Jak będę miała ciekawy pomysł , wizję co by wpisać , to przeszukiwanie ruszy . Tylko , tym razem nie koniecznie w piątki musi być , raz w tygodniu może się pojawi , a może nie . Tak więc nic nie jest pewne . To tyle na ten temat .

Nadal zachęcam was do udziału w konkursie ! Nadal czekam na fotki mam już od Evo (Sims-Passion) , oraz od Eventhh (MR FRANKENSIM) . 
Link do konkursu http://likesimsiara.blogspot.com/2012/11/may-konkurs.html . Przypominam , że zdjęcia mogą być z każdej części ; )
Bay ;*

POGRYWAJ Z ŻYCIEM ! 
Monte Vista już wkrótce !

PS . W konkursie mogą być takie zdjęcia które przedstawiają całe miasto , lub konkretną naturę , zabytek (wymarzone podróże) , simowie również mogą być na zdjęciu ;)

2 komentarze:

  1. u mnie nie ma pradu... :( jakas awaria, slup sredniego napiecia wybuchnal i mam resztki baterii na fonie, wiec pisze.. jestem bez obiadu, glodny, zly, smutny i mi sie nudzi :( mam nadzieje ze do popoludnia bedzie wszystko okej...

    OdpowiedzUsuń