sobota, 10 listopada 2012

Wystawa *.*

Dobry wieczór ! 
Wczoraj w sumie opublikowałam chyba wszystko co chciałam . 
Co do tej ikony już wcześniej miałam ją na blogu i nie wiedziałam , że się zmieniła , za co was przepraszam aby was w błąd nie wprowadzić .

A teraz wrócimy do mojej rodzinki Sims . Mam takiego malucha tego rudzielca Martę nie wiem czy pamiętacie , tak dla przypomnienia :

Dobra ok , przyszła noc wszyscy spali , gdy nagle moja mała Marta się obudziła , nie wiedziałam o co chodzi, lecz się dowiedziałam ....
Jak się okazało obudziły ją POTWORY z pod jej łóżka ! Mała biedulka pobiegła do sypialni mamy Nel i taty Grey 'a . 
Nel : ~
Marta : ^

~ : Co się stało , że mnie w nocy budzisz , coś ci się przyśniło ?
^ : Nie mamo ! Coś o wiele gorszego !
~ : Co ?
^ : Pod moim łóżkiem są potwory i boję się spać sama w pokoju .
~ : Może ci się zdawało , idź spać .
^ : Ale mamo , one na prawdę tam były !
~ : Dobrze jak się boisz dzisiaj tam spać to śpij z tatą a ja pójdę na dół .
^ : A co jeżeli ciebie mamo dopadną ? 
~ : Już nie wymyślaj i idź spać , rano coś pomyślimy . 
^ : O czym pomyślimy , o nowym łóżku ? (ucieszona)
~ : Nie wiem , bardzo cię proszę idź spać bo jeszcze mi zaśniesz w szkole , nie chcę abyś miała problemy .
^ : Dobrze .

Mała Marta poszła spać .

A teraz będę chyba musiała myśleć o nowym łóżku .
A ma takie ładne : ( .

No nic , życzę wam aby wasi mali Simowie nie szukali potworów ;d 
Bay :*



PS . Jutro od samego rana mnie nie będzie i nie wiem o której wrócę , bo jadę na wystawę psów : ) . Moja sunia będzie wystawiana <3 .

6 komentarzy: