poniedziałek, 26 listopada 2012

Wszystko kiedyś się kończy ;(

Cześć .
Dzisiaj smutno mi w sprawie Akity . Chyba już za długo nią gram , choć nie wiem jakie to ma znaczenie . Weszłam parę dni temu w zapisaną grę właśnie z Akitą , gra mi się zaczęła strasznie zacinać . Początek , wczytywanie wszystko szło ok , tak jak to u mnie zawsze . Samo w sobie , zaczęło się zacinać na 10 min , czasami na 5 min , a czasami inaczej . Chciałam wtedy właśnie wyjechać do Egiptu . Na miejscu nic się nie zacinało , potem mi się komputer zaciął . Zrobiłam to samo później , nie wiem co się stało , ale też się nie zapisało . W końcu wyjechałam do Francji , wszystko było git , aż do momentu kiedy wróciłam do SV . Potem już znowu mi się zacinało , miałam tego dość więc zapisałam pod inną nazwą <wtedy powstaje nowa gra z dotychczasowymi zapisami , dla niewiedzących> , to też nic nie dało . Usunęłam wszystko co miałam pobrane i potem pobrałam tylko to z czego korzystałam . Nic nie dało rezultatów , skutki są takie , że będę musiała pogodzić się z tym , że już nie pogram Akitą , tak jak kiedyś . Próbowałam naprawdę chyba już wszystkiego co w mojej mocy . Jest to super Simka którą zapamiętam zanim ją usunę . Była warta każdej minuty którą w nią grałam . Czasami trzeba zrobić słusznie , aby było lepiej . Możecie się spodziewać nowej rodzinki i zdjęć z ich życia . Kiedy tak sobie pomyśle , to zrobiłam Akitę tylko tak na chwilę bo miałam ochotę pograć , a teraz nie chciałabym jej zamieniać na żadną inną Simkę . Trudno . Muszę pogodzić się z prawdą i mieć nadzieję , że rodzinka następna będzie równie świetna i zabawna jak ta jedna osóbka . Powspominam teraz ją wstawiając jej fotki które dotychczas wstawiłam i tych których nie ujawniłam . Rozpisałam się , ale było warto .














































Trochę się tego nazbierało , ale to dobrze bo wiem , że było warto .

Teraz mogę sobie tylko zadać pytanie . Co ja źle zrobiłam ? Dlaczego musiało się tak stać ? 
Muszę jednak kierować się myślą . Może tak musiało być . Pomimo tego , że chciałam nie dopuścić , aby tak się stało . 
Bay ;*
DZISIAJ TO TY POGRYWASZ .
TY WYBIERASZ , NIE ZMARNUJ TEGO !

2 komentarze: