czwartek, 29 listopada 2012

Dyplomy i kartki okolicznościowe !

Hej .
Dzisiaj powiem wam , że co do dyplomów zaczęłam robić już "próbę" wyglądu . Nie mam zbytnio talentu i wyobraźni do takich rzeczy więc nie spodziewajcie się za wiele . Jak już przed chwilą powiedziałam , że nie mam talentu do takich rzeczy to mało powiedziane ;p . Dzisiaj też powiem wam coś o kartkach okolicznościowych w Simsach : ) .
Kartki okolicznościowe możemy zrobić na festiwalu , chyba każdej pory roku . Można ją wykonać samemu lub z rodzinką . Od razu po zrobieniu zdjęcia pokaże nam się kartka , będzie na niej widoczny Sim , lub Simowie . Jest też także tło do zdjęcia , niestety nie możemy go sobie wybrać :< . Podpis kartki od razu , tak zwany "automatyczny" będzie zawierał tylko nazwisko bez imienia . Nie pamiętam dokładnie co w nim pisało , ale wiem , że imiona tam nie było . Wracając na chwilę do tła , to wydaje mi się , że jest ono wybierane z względem na porę roku . Niestety nie mam zdjęć , aby wam pokazać . Kartki można opublikować na swojej tablicy gracza , ale nie trzeba od razu . Kartka pojawi nam się w schowku sima (tam gdzie jest telefon) . Nie jestem pewna czy można wysłać ją np . pocztą , ale dać simowi w prezencie chyba można . Kartki są dostępne razem z dodatkiem Cztery Pory Roku : ) .
Bay ;*

2 komentarze: