poniedziałek, 19 listopada 2012

Black .

Hay ;*
Z przykrością informuję was , że żadna z moich dotychczasowych rodzinek już nie istnieje , dlatego , że gra mi się wyłączała bez powodu , więc pousuwałam wszystkie rodzinki , nawet te ze schowka . Jednak , zrobiłam jedną Simkę i żyje całkiem w porządku z myślą , że nie mam już tych rzeczy z aukcji . Pogodziłam się z tym i mi tego nie brakuje . Nawet czuje się o wiele lepiej !
Wracając do tego co chciałam wam powiedzieć , to jedna osoba zgłosiła , że nie ma już Sims 3 , ale ma Sims 2 , dlatego , że jestem dobra zgodziłam się na zdjęcia tej osoby w 2 . Wszystkie części mogą brać udział , z serii The Sims tak żeby było sprawiedliwie . Chociaż wydaję mi się , że w 3 można zrobić najlepsze zdjęcia , tak więc co do innych części mogę być trochę bardziej krytyczna ;p . 

A teraz główny temat notatki , czyli Akita Black . Jest to Simka którą aktualnie gram . Tak wiem Akita to rasa psa , ale tak jakoś sobie wpisałam i tak jakoś sobie zostało ;d . Obecnie jest jeszcze u niej lato . Na początku powiem wam , że po raz pierwszy w grze widziałam Zombie ! Oto parę fotek które mu , a właściwie jej zrobiłam ;









Koniec z Zombie , Teraz życie Akity <3

A oto Akita pijąca lemoniadę <3
Nowe napoje i jedzenia na letnim festiwalu Simowym ;
napoje gazowane , poncz owocowy , lemoniada , kawa (taka w papierowym kubku) , kanapka z rozgotowaną wieprzowiną , frytki ziemniaczane , frytki z chili i serem oraz chruściki .
Wcinamy tęczowe lody ♥
Huhu , pomalowała sobie twarz ! 
Podejrzane ...
 Wyruszam na zacną imprę ;p
 Kamień , papier , nożyce <3
 "Bo każdy ma sobie coś z dziecka"
 Tańczymy , aż nagle ..
 Nadepnął jej na stopę !
 Kit dancimy dalej .
 Znowu ?!
I koniec tańca ;*

Uwielbiam ♥

To chyba wszystko co chciałam , w połowie ! 
Pozdrawiam moje przyjaciółki z którymi właśnie mam odpał , a jedna to chodzący smutek , cytując moją przyjaciółkę ;* 
Bay ;*

POGRYWAJ Z ŻYCIEM !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz