środa, 28 listopada 2012

Dzień wypoczynku : )

Dobry wieczór : )
Właśnie grałam w Simsy i miałam dzień wypoczynku , miałam wstawić co było napisane w odczuciach , oczywiście pozytywnych . Zrobiłam "Print Screen" , bo zdjęciem nie da się uchwycić potrzeb , odczuć itd. sami zobaczcie co mi z tego wyszło .
Jestem bardzo wkurzona , ale nic nie zrobię , bo dzień już minął i już się nie powtórzy do drugiego simowego lata . Przykro mi , bo nie mogę wam pokazać :< . Jedyne co mogę to pokazać wam i opisać , jak spędziła ten dzień moja simka : ) .

Od ranka :
Usmażyła sobie naleśniki ^^ , później trochę ogarnęła . Zaczęła uczyć się miksologii , aż do otworzenia "Magazynu IM-Portowego" o ile dobrze zapamiętałam nazwę .
Po południu :
Caały dzień bawiła się w tym całym magazynie ;p . Na początku grała w Padle Ball , później w bilard z chłopakami . Następnie chwilkę leżakowała w basenie klubowym , o ile można nazwać to klubem . Okazało się , że na miejsce przyjechał chłopak Anity (tej simki) i przez niego przestała leżakować -,- . Myślałam , że jeżeli moja simka będzie miała chłopaka to będzie git , ale odniosłam wrażenie , że pilnuje Anity , co mnie wnerwiało . Zapomniałam dodać , że przez chwilę była DJ . 
Wieczorkiem :
Szukała fajnego klubu i znalazła od razu . Ależ był tam tłok ! Moja simka nie jest sławna , ale udało jej się wślizgnąć , bo oczywiście musiał stać ochroniarz . Pomimo tego , że wyłączyłam Anitę z systemu osobistości . Anita była już śpiąca i głodna , więc wróciła do domku .
Możecie obejrzeć fotki : )

I tak właśnie minął mi dzień wypoczynku .
Dzień wypoczynku jest dostępny z dodatkiem Cztery Pory Roku , a większość klubów wraz z dodatkiem Po Zmroku . Powiem wam , że nie widziałam jeszcze Bridgeport z czystym błękitnym niebem , no może było trochę białych chmur :> . Jeżeli macie Cztery Pory Roku to podzielcie się jak wam minął dzień wypoczynku , chętnie poczytam . Może w przyszłym Simowym roku wykorzystam ten dzień tak samo jak wy ! 

Niespodzianka :* 
Dodaje zdjęcie jeszcze kiedy grałam Akitą , która była w podróży . Nie będzie to jednak jej zdjęcie , lecz w sumie to 2 zdjęcia Francji nocą : ) . Trochę ulepszone , ale jedno nie wygląda jakby było zupełnie w nocy , ale tak jest .

Bay ;*

POGRYWAJ Z WYPOCZYNKIEM W LECIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz