wtorek, 27 listopada 2012

Obiecane .

Już się przywitałam przed chwilą ;p .
Teraz obiecane fotki z czatu o Monte Vista , przypominam adres na którym trwa czat : http://www.origin.com/sims-3-monte-vista-chat . Ja już go nie oglądam , bo zbytnio mnie nie interesuje to nowe miasto , ale was może ciekawi i chcecie dowiedzieć się czegoś więcej , jeśli tak to zapraszam !
Tworzenie Sima .




Nie wiem jak wam , ale mi się nic nie podoba , oprócz fryzury dla kobiety : ) , każdy ma swój gust , muszę przyznać mój jest wyjątkowo wybredny ;p .
Otoczenie .


 Otoczenie muszę przyznać jest bardzo ładne : ) . Muszę przyznać , że nie lubię konferencji , czatów itd. później tracę całą radość ze sprawdzania nowości osobiście , co uwielbiam <3 . Jednak postanowiłam obejrzeć trochę tego czatu i porobić zdjęcia , aby nie musieć szukać w internecie , ale żebym mogła wstawiać własne dzieła ;d .
  Poszczególne parcele .
Oto Stadion !








Ogólnie , całe miasto jest w kolorach brąz-żółty-pomarańczowy no i oczywiście zieleń : ) .
Udało mi się zrobić także zdjęcia nowych znaków , które pojawią się wraz z zakupem miasta .

No to na tyle z mojej relacji o konferencji : )
Bay ;*

POGRYWAJ Z MONTE?

4 komentarze:

  1. pogrywaj z nowym miastem powinno być :D
    super ;d ja widziałem tylko czesc czatu gdzie była baba hot-dog grająca w simsy i jakis chinczyk xD i była zima pokazana i jeździli na łyżwach i jak wchodzili do iglo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja widziałam już o Monte Vista i też nie oglądałam całego , a ty nie wiesz co to Monte ? Pogrywać z nowym miastem można później , nie ucieknie ;p

    OdpowiedzUsuń